Living the good life!! - Reisverslag uit Montañita, Ecuador van Varisha Gokoel - WaarBenJij.nu Living the good life!! - Reisverslag uit Montañita, Ecuador van Varisha Gokoel - WaarBenJij.nu

Living the good life!!

Door: Varisha

Blijf op de hoogte en volg Varisha

07 November 2011 | Ecuador, Montañita

Afgelopen week was het vakantie in Ecuador. In de vakantieperiode is praktisch alles gesloten in Quito. Vandaar ook dat bijna iedereen het drukke Quito verlaat voor het rustige Montanita. Ook ik heb de vakantie doorgebracht in Montanita. We zijn samen gegaan met 12 andere bekenden van het huis, en eenmaal aangekomen in Montanita realiseerden we ons dat heel Quito naar Montanita was vertrokken. Het was wel erg leuk om zoveel bekenden tegen te komen, maar ondanks dat heb ik ook weer heel veel nieuwe mensen ontmoet.

Het leven in Montanita was zo goed! Mijn ontbijt bestond uit verse fruit en jugos en mijn dagbesteding uit luieren op het strand met een cocktail in mn hand en af en toe nam ik een sprong in het zee om te surfen. ´Savonds gingen we uit en de volgende ochtend waren we weer te vinden op het strand. Super gaaf! Ook qua uiterlijk heb ik me aardig weten aan te passen; ik liep op mijn blote voeten met handgemaakte sieraden om mn enkels, mn haar in de war met hier en daar wat vlechtjes erin en praktisch niets meer dan een sarong aan. Maar wat voelde ik me in mijn element! Op dit moment ben ik in Guayaquil en alhoewel dit ook een plaats is aan de kust, staat het in schril contrast met Montanita. Terwijl ik in de luxe hotel waar ik verblijf moet wennen aan de marmere vloer onder mn voeten, veeg ik nog het zand van mijn gebruinde lichaam en krab ik aan mijn honderden muggenbulten. Wat is het verlangen naar Montanita groot, zeg. Ik ben benieuwd hoe ik me voel als ik weer op de bodem van Quito sta.

Lieve groeten uit Guayaquil...


  • 08 November 2011 - 15:36

    Mama:

    Zo dat was dus echt vakantie houden in Ecuador. Heel Quito in Montanita! Maar je hebt genoten van het mooie weer, het strand en natuurlijk gesurft.
    Dat is het goede leven in Zuid Amerika.

  • 12 November 2011 - 19:00

    Sabrina:

    hoi varisha ik mis je leuk dat t goed gaat en dat je t leuk vindt daar maar we missen je ook hier hoor

  • 19 November 2011 - 16:32

    Marja:

    Ik ben gister terug gekomen uit Quito en vind het fijn om te horen dat Quito jouw stad is. Ik vond de stad niet prettig.Stadswijken met hekken er omheen en prive bewaking overal politie en bewaking dat ik dacht niet leuk om hiet te wonen. Maar het weertje is er prima. Ik hoor wel wanneer je terug komt Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Montañita

Ecuador

Recente Reisverslagen:

03 Januari 2012

Feliz ano nuevo !!

07 November 2011

Living the good life!!

17 Oktober 2011

zevende week

14 September 2011

Eerste week in Ecuador

04 September 2011

Aankomst Quito
Varisha

Actief sinds 14 Juli 2008
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 12643

Voorgaande reizen:

02 September 2011 - 28 November 2011

Ecuador

Landen bezocht: