zevende week - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Varisha Gokoel - WaarBenJij.nu zevende week - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Varisha Gokoel - WaarBenJij.nu

zevende week

Door: Varisha

Blijf op de hoogte en volg Varisha

17 Oktober 2011 | Ecuador, Quito

Mijn zevende week is vandaag ingegaan. Voor de eerste zeven weken had ik in Nederland een planning gemaakt; ik had besloten hoeveel weken ik een Spaanse taalcursus zou volgen, waar is zou verblijven en hoelang en waar ik vrijwilligerswerk zou gaan doen. Nu begint het toch echt spannend te worden, omdat ik nu moet gaan beslissen wat ik nu wil gaan doen. Ik zat er aan te denken om de komende 6 weken te vertoeven aan de kust, montanita; lekker in een hangmat liggen met een cocktail erbij en af en toe surflessen nemen, maar ik ben inmiddels zoveel van Quito gaan houden dat ik eigenlijk niet meer weg wil. Maar goed, om nou zover te gaan wonen en slechts 1 stad te bezoeken is natuurlijk ook best zonde, vandaar dat ik heb besloten om aankomend weekend naar de kust te gaan. De planning is om in ieder geval een week daar te verblijven. Als het bevalt en de heimwee naar Quito niet te groot is, blijf ik daar langer en anders kom ik terug. In Quito ga ik zowiezo wel verhuizen. Het studentenhuis waar ik momenteel in zit is relatief duurder dan andere studentenhuizen, zo heb ik eergister begrepen. Ik ga deze week nog informeren of een andere studentenhuis nog plaats heeft voor mij.

Lieve groeten uit Quito...


  • 18 Oktober 2011 - 14:44

    Mama:

    heerlijk, naar de warme costa van Ecuador.
    Surflessen wilde je al heel, deze keer lukt het zeker!

  • 20 Oktober 2011 - 20:13

    Amrt:

    zo nog maar 7 weken he wn dan terug nAAR NEDERLAND

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Ecuador

Recente Reisverslagen:

03 Januari 2012

Feliz ano nuevo !!

07 November 2011

Living the good life!!

17 Oktober 2011

zevende week

14 September 2011

Eerste week in Ecuador

04 September 2011

Aankomst Quito
Varisha

Actief sinds 14 Juli 2008
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 12646

Voorgaande reizen:

02 September 2011 - 28 November 2011

Ecuador

Landen bezocht: